Kiest men voor opnames in Griekenland? Volgens een Reddit post zou dit zomaar eens kunnen. Hoofdredacteur Steven Weintraub van Collider sprak Linus Sandgren. Hij vertelt dat principal photography in april start.
We zijn nog amper van het nieuws rond Noorwegen en de geruchten rond Italië bekomen of er doen nieuwe geruchten de ronde. En laat ik vooral de verhalen rond Emma Stone en Dakota Johnson niet vergeten. De geruchtenmachine van Bond 25 begint op volle toeren te draaien!
Gaat 007 voor Ouzo?
Omdat iedereen locaties voor de volgende Bond-film lekt is het tijd voor een nieuwe. Althans dat claimt Reddit gebruiker Miltos 74. Volgens zijn post op het platform werkt hij in de Griekse filmindustrie. De filmlocatie zou het SNFCC in Athene zijn. De plek waar het allemaal moet gebeuren.

Het SNFCC biedt plaats aan de nationale bibliotheek en opera en is volgens Miltos 74 een prachtige plek. Hij durft het wel aan om een de locatie te bevestigen:
Het management van het SNFCC was erg positief over de plannen van de Bond 25 productie. Ik heb het allemaal niet van dichtbij kunnen volgen maar volgens mij is het een done deal. Ik ken mensen die bij de onderhandelingen waren maar kan mijn bronnen niet prijsgeven.
Hij vervolgt: De deal is midden oktober 2018 al gemaakt. De problemen rond de regie hebben niets met de keuze voor Griekenland te maken. Dit omdat deze locatie maar een paar maanden voorbereiding nodig heeft. Natuurlijk heeft de productie veel figuranten nodig. Als het zover is zal ik dat hier melden.

Griekenland? Zagen we dat niet voor het laatst in de James Bond-film For Your Eyes Only uit 1981 met Roger Moore als James Bond 007? Dat zou betekenen dat de productie voor het eerst sinds 38 jaar weer in Griekenland gaat filmen!
Wederom een productievertraging?
Cary Joji Fukunaga (o.a. True Detective) was niet de eerste keus om de vijfentwintigste James Bond-film te regisseren. Nee, de Brit Danny Boyle (o.a. Trainspotting) werd op 25 mei 2018 als regisseur voorgesteld. Op 21 augustus beëindigde hij vanwege creatieve meningsverschillen de samenwerking. Dit leverde de productie vertraging op. Nu lijkt er wederom vertraging op de loer te liggen.
Volgens EON Productions start de productie op 4 maart. Maar Steven Weintraub, hoofdredacteur van collider.com sprak met cameraman Linus Sandgren. Hij vertelde Weintraub dat de opnames in april beginnen. Dat zou betekenen dat de productie nog een maand vertraging oploopt.

Al met al mooi nieuws voor de James Bond-liefhebber. Waarbij we in het artikel al aangeven dat niets van dit alles door productiemaatschappij EON Productions is bevestigd. We houden je, zoals altijd, op de hoogte rond verder Bond 25 nieuws. Stay tuned!


Geef een reactie