Bond 25: Opnames op Jamaica in volle gang!

De productie van Bond 25 is nu toch echt begonnen! De afgelopen dagen kwamen er verschillende foto’s naar buiten van het opnameteam op Jamaica. Zowel van de officiële 007-kanalen, als van scherpe fotografen op het eiland zelf.

De officiële kanalen

Net als bij SKYFALL (2012) en SPECTRE (2015) post het officiële Twitter account van James Bond weer regelmatig kleine hints van de opnames. Zo worden er weer de bekende foto’s van de klapborden naar buiten gebracht, maar heeft regisseur Cary Fukunaga ook een eigen Instagram pagina aangemaakt. Sinds de persconferentie op Goldeneye heeft hij hier al vier foto’s geplaatst. Beide kanalen zijn erg leuk als je spoilervrij een kijkje wilt nemen bij cast en crew!

De onofficiële kanalen

Naast de veilige spoilervrije berichten, zijn er ook alerte fans aanwezig op het eiland. Zij weten echter foto’s te delen waarop duidelijk te zien is wat er gebeurd tijdens de opnames. Let dus goed op, vanaf nu kunnen er spoilers voorkomen in het artikel.

Zo kwam vanochtend het nieuws naar buiten dat Craig gezien is in Port Antonio, dat zo’n twee uur rijden van Kingston vandaan ligt. Hier reed hij rond in een blauwe Land Rover met een open dak. Ook ontmoette hij daar Felix Leiter (Jeffrey Wright).

De scènes zouden zijn opgenomen vanaf Harbour Street in buurt van de
CIBC-bank. Daarnaast wordt er gezegd dat de stoep is afgezet voor normale voetgangers, wel zouden er figuranten rondlopen. Dit zou goed kunnen kloppen, in de persconferentie werd duidelijk verteld dat er gebruik wordt gemaakt van zo’n 500 lokale inwoners.

Naast de foto’s in de Land Rover is er nog meer naar buiten gekomen. Zo loopt Craig buiten rond tussen de crew en zien we wat meer algemene beelden vanaf de set. Ook Chris Corbould (special effects supervisor), acteur Billy Magnussen en Cary Joji Fukunaga (regisseur) zijn op de beelden te zien.

11 reacties op “Bond 25: Opnames op Jamaica in volle gang!”

  1. Corneel Vanfleteren avatar
    Corneel Vanfleteren

    Voor de fans met een eagle-eyed view:

    (SPOILERS)

    Op de laatste foto, de man links naast Craig in het witte shirt en de beige broek is niemand minder dan Billy Magnussen.
    Een betere foto hier: https://i.dailymail.co.uk/1s/2019/04/29/13/12857604-6971817-image-a-117_1556539489865.jpg

    1. Jorrit van der Valk avatar
      Jorrit van der Valk

      Goed gespot Corneel! Gaaf dat je vraag bij de persconferentie werd gesteld trouwens.

      1. Corneel Vanfleteren avatar
        Corneel Vanfleteren

        Dank je! Afgezien van het feit dat ze ‘m aangepast hadden en mijn nationaliteit fout hadden, was het wel een hele eer, ja!

        1. Gerard avatar
          Gerard

          Hollywood geeft overal een eigen draai aan.

          Ik dacht wel gehoord te hebben dat er een vraag van een Nederlander was.

        2. Jorrit van der Valk avatar
          Jorrit van der Valk

          Tja, controle is key daar. Ben ff vergeten welke nationaliteit je kreeg lol.

  2. Gerard avatar
    Gerard

    Craig lijkt er zin in te hebben. Of EON hem misschien verrast heeft met die mooie Land Rover?
    Maar ik zie Chris Corbould ook rondlopen. Dat gaat nooit lang goed met die Land Rover!

    1. Jorrit van der Valk avatar
      Jorrit van der Valk

      Nee idd Gerard, die zal wel stuk gaan.

      1. vanja007 avatar
        vanja007

        Dat kan je al zien het dak ligt er al af.. nu nog een schietstoel en Daniel gaat de lucht in 😉

        1. Jorrit van der Valk avatar
          Jorrit van der Valk

          Die zit toch meestal in de passagiersstoel?

  3. Biosmatch avatar

    Is het al 2020? 🙂

    Hopelijk is Bond 25 net zo goed als nr. 1 en 3 van Craig!

    1. Jorrit van der Valk avatar
      Jorrit van der Valk

      Dat zijn inderdaad nette Craig films, Biosmatch.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *